Saytni ishlab chiqish

Ushbu maqolada men sizga saytlar qanday yaratilgani, saytni ishlab chiqish bosqichlari va ularni targ’ib qilish haqida aytib beraman. Maqola veb -saytlarni ishlab chiqish bilan shug’ullanmagan odamlar uchun foydalidir va shartlar va texnologiyalarni tushunishga yordam beradi.

Menga tez -tez o’z kompaniyalari uchun veb -saytlarga buyurtma bermagan mijozlar murojaat qilishadi va ko’pincha ular nima haqida so’rashni bilishmaydi yoki qanday ma’lumot berishlari kerakligini bilishmaydi.

QISQA yoki YO’LLANISh SHARTLARI?

Va shuning uchun saytni ishlab chiqish vakolatli texnik topshiriqdan (TOR) boshlanishi kerak. Agar siz uni yozsangiz, siz ishlab chiquvchi va sizning loyihangiz uchun mas’ul bo’lgan odamning hayotini osonlashtirasiz. Ammo ko’pincha, bu faqat 2 oy davom etadigan katta loyiha uchun kerak. Va aslida, mening amaliyotimdan, mijozning hayotini engillashtirish zarurligi aniq bo’ldi. Ulardan bir nechta parametrlarni bilib, siz kerakli saytni yaratishingiz mumkin.

Menga kerak bo’lgan yagona narsa – bu saytning rangini, sahifalar ro’yxatini va sayt namunasini bilish. Siz hamma narsani qilolmaysiz, yoki mijozdan 5 daqiqada shaxsiy uchrashuvda bilib olishingiz mumkin.

 

ISHLAB CHIQISHNI LOYIHALASH

TK yoki Xulosa loyiha menejerining qo’liga tushgandan so’ng, dizayn sxemasini ishlab chiqish boshlanadi. Agar sizga birinchi bo’lib saytning sxematik shabloni taqdim etilsa, bu to’g’ri bo’ladi. Lekin men boshqacha yo’l tutaman, ko’p vaqtni behuda sarflamaslik va xaridorga tayyor dizayn sxemasini berish uchun: hech qachon xaridor dizaynni yoqtirmagan, kichik teginishlardan tashqari.

Bu bosqichda siz (xaridor) saytingiz qanday ko’rinishini tasavvur qilasiz. Sizning saytingiz tartibdan keyin shunday ko’rinadi.

Bu erda siz dizaynni tasdiqlashingiz yoki o’zgartirishlar ro’yxatini topshirishingiz kerak.

 

Veb -sayt yaratish

 

Layout – bu saytni tasvirdan (dizayn sxemasi) kodga (html) o’tkazish. Bu erda sizga hech narsa bilishning hojati yo’q, asosiysi – bu sayt har qanday qurilmada, xoh kompyuterda, xoh telefonda to’g’ri ko’rsatilishiga ishonch hosil qilish. Bundan tashqari, animatsiyani tekshirishingiz mumkin.

Lekin men o’z fikrimni qoldiraman, men hech qachon saytni joylashtirish bosqichida moslashtirmayman. Nima uchun? Chunki dasturlash bosqichida skriptlar paydo bo’lishi mumkin, ularning ishi sxemaga ta’sir qiladi va hamma ishni qayta bajarish kerak bo’ladi.

 

Veb -saytni dasturlash

Veb -saytlarni dasturlash – eng qiyin jarayon, albatta biz o’rta va murakkab loyihalarni hisobga olamiz. Bu erda siz har bir skriptning ishini, har bir “xususiyatini” kuzatib borishingiz kerak. Masalan, avtomobillarning katta katalogi bor: a4 qidiruviga kirganingizda (Audi a4 deb faraz qilingan), qidiruv sizga boshlang’ich javobni beradi. Nima uchun, chunki standartda qidirish paytida minimal belgilar soni 3, bizda esa 2 bo’ladi. Ishlab chiquvchi buni oldindan ko’ra olmaydi, chunki uning boshi boshqa skriptlar bilan tiqilib qolishi mumkin. Buni siz qilishingiz kerak.

 

DOMEN VA XOSTING

Sayt tayyor bo’lgach, uni joylashtirish kerak.

Xosting – bu sizning veb -saytingiz saqlanadigan server. Men timeweb hostingni tavsiya qilaman, albatta qimmat, lekin yaxshi ishlaydi.

Lekin bundan oldin biz domen sotib olishimiz kerak. Domen – bu saytingizning nomi, masalan: yandex.ru yoki google com

Agar hamma narsa rejaga muvofiq bo’lsa, unda 1 kundan oshmaydi. Ishlab chiqaruvchidan domen va xosting parollarini olganingizga ishonch hosil qiling.

 

 

Veb -saytni targ’ib qilish

Keyingi bosqich – bu saytni reklama qilish. Siz bir necha usul bilan targ’ib qilishingiz mumkin

1. SEO saytini optimallashtirish

2. Kontekstli reklama

3. Maqsadli reklama

Manba:perfkirill.ru

Maqola haqidagi fikrlaringizni yozib qoldirishni unutmang !

Fikr bildirish

Email manzilingiz chop etilmaydi. Majburiy bandlar * bilan belgilangan

6 + 4 =