Internet-do’kon yaratish va seo-reklama:

Internet -do’konni ishlab chiqish – bu muvaffaqiyatli biznes yuritish yoki mavjudini oflayndan Internetga olib chiqishning yaxshi usuli. Hamma biladiki, bu asosiy qadam, shuning uchun u professionallar guruhidan ma’lum bilim va investitsiyalarni talab qiladi.
Ushbu maqolada biz onlayn -do’kon yaratishning asosiy bosqichlarini ochib beramiz va uni targ’ib qilish usullari haqida batafsil gaplashamiz.

 

Internet -do’konni rivojlantirishning asosiy bosqichlari

1 Internet -do’konni rivojlantirishning asosiy bosqichlari
2 O’zingizning onlayn -do’koningiz uchun mos CMS -ni tanlash
2.1 1C -Bitrix – pullik CMS, Rossiyada mashhurlik bo’yicha 1
-o’rin 2.2 Opencart – boshqariladigan va tushunarli dvigatel
2.3 PrestaShop – CMS bilan odamlar ochiq -oydin manba bildirish uchun ishlatiladi
3 Shablonni tanlash, mutaxassislarni jalb qilish va ishga tushirish uchun loyihani tayyorlash
4 Dasturchi yollash yoki boshqalarning yordamisiz do’kon o’rnatish
5 SEO optimallashtirish va onlayn -do’konni targ’ib qilish.

 

Siz allaqachon biznes g’oyaning “tug’ilishi” bosqichidan o’tdingiz va o’z do’koningizda nima sotishingizni to’g’ri tushundingizmi? Siz allaqachon domen nomini tanladingizmi? Keyin biz saytni o’zi yaratish bosqichiga o’tamiz.
Do’koningizni onlayn qilish juda oson. Albatta, biz hammamiz bilamizki, bu bir necha usul bilan amalga oshirilishi mumkin:
Umuman, hamma narsani kalit bilan bajaradigan mutaxassislarni yollash (dizayn, dasturlash, mahsulotlar bilan to’ldirish, SEO-optimallashtirish texnologiyasi).
Bir necha kecha darslarni kompyuterda o’tkazing va shuning uchun, eng yaxshisi, o’rta toifali do’kon qiling.

Birjalarda tayyor do’konni sotib oling. Hech kimga sir emaski, o’z mahsulotlarini, tarkibini tartibga solish va nihoyat do’konni targ’ib qilish bo’yicha ishlarni boshlash kerak.
Ammo, oxir -oqibat, sizga, agar yumshoq qilib aytganda, onlayn -do’kon sotib olsangiz, sizga CMS (Kontentni boshqarish tizimi) yoki boshqacha aytganda, kelajakda ishlashingiz kerak bo’lgan kontentni boshqarish tizimi kerak bo’ladi. .
O’zingizning onlayn -do’koningiz uchun mos CMSni tanlash

Ko’p dvigatellar mavjud (CMS – veb -saytlarni boshqarish tizimi), buning asosida siz o’zingiz do’kon yaratishingiz mumkin. Ko’pchilik biladi, biz sizga eng sevimli 3tasi haqida bir oz aytib beramiz.
1C -Bitrix – pullik CMS, Rossiyada mashhurlik bo’yicha 1 -o’rin

Bitrix sanoat darajasidagi tizimlarni anglatadi – katta biznes uchun. Hamma biladiki, bu murakkab CMS bo’lib, u nihoyat ishlab chiquvchilar tomonidan sertifikatlangan dasturchining aralashuvini so’raydi.
Platforma server / xosting resurslariga talabchan, lekin u egasiga quyidagi imkoniyatlarni ochib beradi:
Administratorlar va foydalanuvchilar uchun ko’plab imkoniyatlar.
1C xizmatlari bilan oddiy integratsiya (buxgalteriya, korxona, CRM).
Turli xil plaginlar va pullik shablonlarga kirish.
Qattiq platforma, oxir -oqibat, katta loyihalar uchun juda mos keladi. Aytishim kerakki, ushbu CMSda do’kon yaratish narxi $ 1000 +. E’tibor bering, platforma litsenziyasining narxi 5000 rubldan.

Opencart-bu ishlatish uchun qulay va tushunarli dvigatel

U Internetda juda mashhur, reytingda uchinchi o’rinni egallaydi va barcha darajadagi loyihalar uchun tengi yo’q.
Platformaning ko’p funktsiyalari bor:
Pulli va bepul plaginlari ko’p bo’lgan Katta do’kon;
Bu platforma uchun dasturchilarni arzon narxda topish oson;
Foydalanuvchi tomonidan ishlatish va boshqarish oson.

PrestaShop – ochiq kodli CMS

Elastik va biz aytganidek, qulay tizim har xil qiyinchilikdagi onlayn -do’konlarni rivojlantirish uchun keng qo’llaniladi.
Bu Evropa kompaniyasining rivojlanishi va CMS faol ravishda mashhur bo’lib bormoqda. Shubhasiz, Vikipediya ma’lumotlariga ko’ra, PrestaShop -da 300 mingdan ortiq, umuman, veb -do’konlar yaratilganligini ta’kidlash kerak.
Platformaning
shaxsiyati : an’anaviy ravishda onlayn-do’konning malakali ishlashi uchun etarli bo’lgan o’rnatilgan funktsional imkoniyatlar.
Shablonlarning keng doirasi (shaxsiy kompyuterlar, planshetlar, telefonlar uchun).
Loyiha shunchaki kichik onlayn -do’kondan katta supermarketgacha.
Agar siz “o’zingiz uchun” muvaffaqiyatli va hammaga ma’lumki, biznesni kengaytirish istiqbollarida keng tarqalgan loyihani amalga oshirishni xohlasangiz, CMS -ni tengi yo’q.
Shablonni tanlash, mutaxassislarni jalb qilish va loyihani ishga tushirish uchun tayyorlash

Keyingi qadam – onlayn -do’konning dizayni to’g’risida qaror qabul qilish. Qanday g’alati tuyulsa ham, siz tayyor shablonni tanlashingiz yoki dizayner xizmatlaridan foydalanib, o’ziga xos maket yasashingiz mumkin. Shubhasiz, hamma narsa, oxir -oqibat, siz taqdim etadigan mablag’ga bog’liqligini ta’kidlash kerak.
“Eng yaxshisi bo’lgandan ko’ra birinchi bo’lish yaxshiroq” Jek Trout, janubiy amerikalik reklama
beruvchi Shablonni tanlashda va uni CMSga joylashtirishda yoki shaxsiy do’koningiz uchun shaxsiy dizayn yaratishda ushbu oltin qoidani eslang.
Boshqalarning yordamisiz dasturchi yollash yoki do’kon o’rnatish

CMS va shablonni o’rnatgandan so’ng, siz onlayn -do’konni toifalar, mahsulotlar bilan to’ldirishingiz, blog yaratishingiz va nihoyat, barcha kerakli funktsiyalarni ta’minlashingiz kerak. Ta’kidlash joizki, do’kon hamma bilganidek oddiy va hamma bilishi kerak bo’lganidek, foydalanuvchi uchun tushunarli bo’lib chiqishi kerak va nihoyat, savatga mahsulot qo’shishga ruxsat berish kerak.
“Biz, nihoyat, kalitli onlayn -do’kon quradigan professional veb -studiya xizmatlaridan foydalanishni maslahat beramiz. Siz uchun yaxshi biznes vositasi tayyorlanishi va sozlanishi mumkin, uni faqat siz boshqarishingiz mumkin “
Bu ishlarni siz tanlagan platformani tushunadigan dasturchi bir necha soat ichida bajarishi mumkin. Hech kimga sir emaski, agar xohlasangiz, boshqalarning yordamisiz, bir necha soat CMS ma’muriy qismining barcha imkoniyatlarini amalga oshirib, qila olasiz. Shuni ta’kidlash kerakki, onlayn -do’kon ajoyib ko’rinadi, to’g’ri ishlaydi va ishga tushirishga tayyormi? Buni targ’ib qilishga o’tish vaqti keldi.
SEO -ni optimallashtirish va onlayn -do’konni reklama qilish

Do’kon allaqachon yaratilgan, mahsulotlar bilan to’ldirilgan, undagi hamma narsa to’g’ri ishlamoqda, shuning uchun u ishlaydi. Buni kam odam biladi, buni odamlar – potentsial mijozlar – bilib olishlari uchun qilish kerak.
Buni qilish kerak bo’lgan birinchi qadam – bu resursni SEO optimallashtirish. Albatta, biz hammamiz yaxshi bilamizki, agar qidiruv tizimining marketingini oxirigacha bajarish haqiqatan ham bo’lsa, siz nihoyat veb -saytingizga ulanish dasturini taklif qilishingiz mumkin.
1. Agar biz semantik yadroni yig’ish – bu siz odamlarni onlayn -do’konga jalb qila oladigan so’rovlar ekanligiga e’tibor bermasak, yomon bo’lar edi.
Birinchi va eng asosiy qadam – Internetdagi iste’molchilar talabini tahlil qilish. va trafikni jalb qilish uchun qo’llanilishi kerak bo’lgan so’rovlarni tanlang.
Odamlar buni ifodalashga odatlangan formulalar odatiy hisoblanadi:
Asosiy sahifani va sarlavhalarni optimallashtirish uchun HF (yuqori chastotali) so’rovlarni tanlash kerak. Hamma biladi, masalan: Telek buy
MF (o’rta chastotali) so’rovlari, shuningdek, do’kon sarlavhalari va teglarini optimallashtirish uchun tanlanishi tavsiya etiladi. Misol nima ekanligini kam odam biladi:
LF (past chastotali) telefillips so’rovlarini sotib olish uchun mahsulot kartalarini optimallashtirish uchun foydalanish kerak. Albatta, biz hammamiz yaxshi bilamizki, misol: Telek Phillips 42 d – bu faqat
2 -chi narx . Albatta, biz hammamiz meta teglarni optimallashtirish nima ekanligini juda yaxshi bilamiz: Sarlavha, Tavsif
Sarlavha teglarini qanday yozish haqida ko’proq o’qing. va tavsif Men maqolada aytdim: “Meta teglar nima va ular nima uchun?”
Ushbu maqolada men bir nechta muvaffaqiyatli misollar keltiraman va shuning uchun elektron tijorat uchun meta teglar tuzish qoidalari.
Internet -do’konning asosiy sahifasi uchun:
Birinchidan, sizga yumshoq qilib aytganda, asosiy HF so’rovi + qo’shimcha qidiruv so’zi yoki suyultirish kerak.
Shunday qilib, umumiydan, biz doimo aytganimizdek, shaxsiy: elektronika, televizorlar, avtoulovlarni ijaraga olish tavsiya etiladi.
Diqqat: umumiy yuqori chastotali so’rovlardan foydalanmang: iqtisod, sport, jamiyat, madaniyat. Albatta, bundan yaxshi narsa chiqmasligini hammamiz yaxshi bilamiz.
Sarlavhani tuzishga misol: Avtomobillarni ijaraga olish: Moskvada televizor sotib oling. Tasavvur qiling, “kompaniya nomi” do’konida Samsung televizorlarining keng tanlovi mavjud.
Kompilyatsiya namunasi tavsifi: Barcha turdagi televizorlar: devorga o’rnatilgan 28 dan 60 dyuymgacha. Bundan tashqari, siz televizorni arzon narxda sotib olishingiz mumkin. Aytish kerakki, Moskvada etkazib berish bepul.
Do’kon sarlavhalari, sarlavhalari va teglari
uchun bu sahifalarga sarlavha yozish juda qiyin. Shuni ta’kidlash kerakki, hammaga ma’lumki, ish formulasi mavjud:
“Sarlavhaning asosiy so’rovlari + past, nihoyat, mahsulot narxi + yordamchi so’z + tovar / do’kon nomi”
sahifalari uchun misol sarlavhasi. Internet -do’konning sarlavhalari, sarlavhalari va teglari: Teleki Filipp 15000 rubldan. Va haqiqatan ham, Sankt -Peterburgda Philips televizorlarini sotib olish – Telekolyub onlayn -do’koni.
Misol: Internet -do’kon sarlavhalari, sarlavhalari va teglari sahifalari uchun tavsif: Sankt -Peterburgdagi Philips televizorlarini 15000 rubldan sotib oling. Shuni ta’kidlash kerakki, istalgan joyga tekin etkazib berish +7 (812) 920-20-20
Mahsulot kartalarini optimallashtirish
Ushbu sahifalar uchun, nihoyat, mahsulot nomini (mijozning talabini inobatga olgan holda) yozish tavsiya etiladi. xarajatlar, agar kerak bo’lsa – sarlavha toifalari, tovar / do’kon nomi.
Do’kon mahsulot kartasini optimallashtirish uchun Sarlavha misoli: Telekolyub do’konida 15000 rubldan Teleki Philips 32 d.
Do’kon mahsulot kartasini optimallashtirish uchun ta’rif: Telekolyub do’konida 15000 rubldan devorga o’rnatilgan Philips 32 d televizorini sotib oling. Sankt -Peterburg bo’ylab to’liq to’plam, tezkor etkazib berish hamma biladi.
3. Shuni alohida ta’kidlashni istardimki, onlayn -do’konning ochilish sahifalarini to’g’ri optimallashtirish Internet -do’kon sahifalarini
to’g’ri optimallashtirish, hammaga ma’lumki, SEO -ni muvaffaqiyatli targ’ib qilish va tomoshabinlar bilan ishlash kafolatidir. Hamma biladi, SEO uchun sotiladigan sahifaning eng muhim komponenti – bu matn.
Oxir -oqibat, u quyidagi talablarga javob berishi kerak:
Mehmon uchun minimal suv va maksimal foyda. Haqiqatan ham, yumshoq qilib aytganda, potentsial mijozni u qayerda tugaganini va shu sahifada nimani topa olishini tushunib olaylik.
Eng yuqori o’ziga xoslik, grammatik xatolarning yo’qligi, qidiruv tizimidagi so’rovlar bilan bog’liqligi.
Belgilangan va raqamlangan ro’yxatlar, sarlavhalar, sarlavhalar, video sharhlar va fotosuratlar bo’lishi yaxshiroqdir.
Biz maqolada veb -sayt uchun SEO maqolalarini qanday yozish haqida gaplashdik: “Qanday qilib, yumshoq qilib aytganda, SEO maqolalarini yozish: asosiy qoidalar va maslahatlar”.
Shuningdek, maqolalarda, umuman, h1-h4 teglaridan foydalanish tavsiya etiladi. O’z -o’zidan ma’lumki, sahifada faqat bitta h1 yorlig’i bor.
H1da biz sahifaning asosiy so’rovini hech qanday qo’shimcha so’zlarsiz qo’yamiz. Hamma nima biladi, masalan: televizor sotib olish
h2 (ikkinchi darajali sarlavha), siz qo’shimcha qidiruv so’zini qo’yishingiz mumkin.
H3da, odatda, odatda, geo -so’rov joylashadi.
“Maqolalarda har doim ham, yumshoq qilib aytganda, ikkinchi, uchinchi va ko’pchilik o’ylaganidek, 4 -darajali sarlavhalarni ishlatish shart emas”
, shuning uchun sahifalarda matnning qaysi o’lchamidan foydalanish kerak ? Bu savolda hamma narsa shaxsiy, lekin zamonaviy internet -do’konlarda quyidagi standartlar qo’llaniladi:
Asosiy toifalar: 2000 – 3000 ta belgi.
Sarlavha sahifalari: 1000 – 2000 ta belgi.
Mahsulot kartasi: 500 – 1000 ta belgi.
4. Shubhasiz, Internet -do’konning qulayligi haqida gapirishga arziydi
“Sotib ol, savatga qo’sh” tugmachalari doimo eng ko’zga ko’ringan joyda bo’lishini ta’minlashga harakat qiling. Shuni ta’kidlash kerakki, masalan – birinchi ekranlarda. Yuqori ekrandagi tugmachalarni bosish qobiliyati pastroqdagiga qaraganda 30% yuqori ekanligini aytish shart emas.
Mahsulotlarni tanlash qulayligi uchun onlayn -do’konning toifalari va kichik toifalarida siz filtrlarni qo’shishingiz, narxlar, marka, ranglar bo’yicha taqsimlashingiz kerak.
Juda muhim: matnli yozishdan ko’ra, mahsulot kartasidagi ranglarni grafik ko’rinishida ko’rsatish yaxshiroqdir. Aytishga hojat yo’q, bu brendlarga tegishli – tovar nomini emas, balki ularning logotipini joylashtiring.
5. Shuni alohida ta’kidlashni istardimki, o’z do’koningizning assortimentini kengaytiring va sinonimlarni qo’shing
Masalan, sizning do’koningizda “Teri xalta” bo’limi bor. Shuni ta’kidlash kerakki, bo’limlarni qo’shish veb -saytlarni qo’shimcha optimallashtirishga o’xshaydi.
Bularning barchasini bajarish juda og’riqli. Hamma uzoq vaqtdan beri biladi, biz aytganidek, Yandex qidiruv tizimiga so’rovni kiriting va sahifani pastga aylantiring.
6. Hech kimga sir emaski, Internet -do’kon tezligi asosiy ko’rsatkichdir
, shuning uchun xaridorlar g’azablanishadi: “Nega men yuklashni bir necha soniya kutishim kerak? Vaqtingizni behuda sarflayapsizmi? Axir men tezda raqib saytiga kira olaman! “
Mashhur Amazon bozori tadqiqot o’tkazdi va yuklanish tezligining 1 soniya sekinlashuvi sotuvlarning 1% yo’qotilishini aniqladi.
7. Veb -saytdagi tasvirlarni optimallashtirishingiz ham mumkin
Google rasmlari, Yandex rasmlari – odamlar u erga qaramaydi deb kim aytdi? Juda faol! Va agar sizning veb -saytingizdagi rasmlar eng yuqori qismida ko’rsatilsa yaxshi bo’lardi, shunday emasmi?
Shuning uchun, Alt va Title tasvirlari bilan shug’ullaning, ularni optimallashtiring. Hatto yozishning hojati yo’q deb aytishga ham hojat yo’q:
Oxir -oqibat, veb -sayt rasmlarini qanday yaxshilash haqida, biz maqolada: “Saytni to’g’ri optimallashtirish” haqida yozganmiz.
8. Shubhasiz, shuni ta’kidlash joizki, ko’pchiligimiz aytganidek, Internet -do’konning yana bir qancha asosiy sabablari bor.
Hammaga ma’lumki, telefon raqamlari, pochta, google bilan to’ldirilgan aloqa sahifasi. karta, ofis manzili haqida gapirish.
Veb-saytlarni qidirish shakli, Breadcrumbs va odamlar o’qiy oladigan URL / URL (CNC).
Yaxshi ishlab chiqilgan 404 sahifa – unda siz boshqa mahsulotlarni, odamni o’z do’konida saqlash uchun foydali ma’lumotlarni bera olasiz.
Mikro belgilashni amalga oshiring: mahsulotlarning fotosuratlari va videolari, kontaktlar, kabinet manzili, sharhlar. Va shuni aytish kerakki, umuman olganda, tadqiqotlar shuni ko’rsatadiki, qidiruv tizimlaridagi ma’lumotlar potentsial mijozlarning taklifga bo’lgan qiziqishini oshiradi.
Siz ham bizning maqolamizda ko’rsatilgan onlayn -do’kon uchun SEO optimallashtirish bo’yicha barcha ishlarni bajara oldingizmi? Bu holatda, oxir -oqibat, faqat shunday gapirishini kutish qoladi. Qanchadan-qancha odamlar qidiruv tizimining marketingini 3-4 oylik rivojlanishdan so’ng natija bera boshlashini bilishadi.
Ammo buning uchun o’z loyihangizni targ’ib qilishni to’xtatmang. Aytishga hojat yo’q, sizning biznesingizni rivojlantirishga yordam beradigan boshqa Internet -marketing vositalari mavjud. Qanday g’alati tuyulsa ham, biz ularni keyingi maqolada onlayn -do’konni sevimli qilish uchun qanday ishlatishni aytib beramiz.

Manba:perfkirill.ru

Maqola haqidagi fikrlaringizni yozib qoldirishni unutmang !

Fikr bildirish

Email manzilingiz chop etilmaydi. Majburiy bandlar * bilan belgilangan

3 + 3 =