Saytdagi tasvirni SEO optimallashtirish

Nima uchun rasmlarni SEO optimallashtirish:

1. Bu Google xizmatlarining reytingiga ta’sir qiladi.

2. Sayt tezligini oshirishga imkon beradi

3. Mehmonlarning qo’shimcha trafikini jalb qilishga yordam beradi.

 

SEO harakatlarini boshlashdan oldin biz tasvirni siqishimiz kerak (uni optimallashtirish)

 

Tasvirni optimallashtirish – bu tasvir sifatini sezilarli darajada yo’qotmasdan kamaytirish (ideal holda, ularsiz). Ya’ni, bizning vazifamiz oddiy: og’irligi asossiz bo’lgan grafik fayllarni toping va ularni maxsus dasturlar yoki onlayn xizmatlar yordamida siqib chiqaring.

 

Sayt rasmlarini qanday optimallashtirish mumkin?

Buning uchun ko’plab dasturlar va onlayn xizmatlar mavjud.

Menga optimizilla va tinyPNG kabi 2 ta xizmat yoqadi

Hozirgi vaqtda tinyPNG yaxshiroq ishlamoqda!

Saytdagi tasvirni SEO optimallashtirish

Masalan, u karta ushlagichini sifatini yo’qotmasdan siqib qo’yishi mumkin.

Kompressor bir xil 414 kb tasvirni 2,9 kb ga siqdi. Natija ta’sirli.

SEO tasvirini optimallashtirish 

 

  1. Alt xususiyati . Hamma biladiki, siz alt atributiga kalit kiritishingiz kerak va natijada sahifadagi 10 ta rasmning hammasida o’sha asosiy kalit to’g’ridan -to’g’ri kirishda qo’shiladi. Bu sahifadagi ortiqcha spam bilan to’la. Alt atributiga tasvir tavsifini yozish tavsiya etiladi.
  2. Galereyalar . Rasm galereyalari – bu plaginlar yordamida sozlash mumkin bo’lgan ajoyib mavzu. Shunda “Garaj qurish (25 ta rasm)” kabi h1 sarlavhalarini ishlatish mumkin bo’ladi. Bunday sarlavhani parchada olish ehtimoli ko’proq va foydalanuvchi sizni bosadi. Sarlavhada “25 ta fotosurat” so’zlarini ishlatishning ma’nosi yo’q, chunki ular ro’yxatlar orasida yo’qolishi mumkin (masalan, “Garaj qurilishi: ko’rsatmalar, asboblar, chizmalar” va boshqalar).
  3. Noyoblik . Agar siz rasmlar orqali oldinga siljishni xohlasangiz, unda siz uchun o’ziga xoslik muhim. Agar siz boshqa saytlardan rasmlar olsangiz, mualliflik huquqi muammosiga duch kelishingiz mumkin. Shuning uchun, eng yaxshi variant – bu bepul fotosuratlardan foydalanish yoki qidiruv tizimlari noyob tasvirlarni hisobga oladigan kollajlar. Kollajlar ham qo’lda, ham dasturda bajarilishi mumkin.
  4. Hajmi va vazni . Maqolaning kontent maydoni 700 piksel bo’lsa, tasvirni 1000 piksel qilmang, 700 qiling. Shuningdek, sahifani tezroq yuklanishi uchun og’irlikni kamaytirishga harakat qiling.
  5. Lightbox . Saytga tashrif buyuruvchilar deyarli har doim maqoladagi rasmlarni bosishadi, hatto rasm etarlicha katta bo’lsa ham. Ular tasvirlarni bosish uchun ishlatiladi va bosishdan keyin qandaydir harakatlar bo’lishini kutishadi. Foydalanuvchilarning umidlarini aldamang, ular tasvirlarni batafsil ko’rib chiqishsin. Buning uchun yorug’lik qutilaridan foydalaning, ya’ni. maqolaning tepasidagi oynada rasmlarni ochadigan maxsus plaginlar. Juda keng tarqalgan xato – bunday plaginlarni o’rnatmaslik, natijada siz bosganingizda, sahifa yangilanadi va bu oynada rasm ochiladi – foydalanuvchi maqolaning matni bilan aloqani yo’qotadi.
  6. Rasmdan keyin tavsif . Agar siz “Garaj tartibi” so’rovini bajarishni xohlasangiz, uni rasmdan keyin tavsifga qo’ying. Ilgari, qidiruv tizimlari tasvirni tasvirdan oldin ham, keyin ham hisoblagan, endi tasvir tasvirdan keyin darhol o’tishi kerak
  7. Rasmlarning optimal soni . Ba’zi mavzularda tasvirlar soni reklama aktsiyasiga ta’sir qiladi. Yuqoriga qarang. Agar yuqoridagi maqolalarda 1-2 ta rasm bo’lsa, uni qoldiring. Agar ko’proq bo’lsa – xuddi shunday qiling.

Tasvirlarni targ’ib qilish bo’yicha bir nechta faktlar

Veb -saytdagi SEO tasvirini qanday optimallashtirish mumkin

Rasm o’lchami

Rasm qanchalik katta bo’lsa, shuncha yaxshi. Agar qidiruv tizimi bir xil tasvirning bir nechta dublikatini topsa, u kattaroq tasvirni tanlaydi. Bu sahifaga katta rasmlarni kiritish kerak degani emas. To’liq o’lchamdagi katta rasm havoladan keyin alohida sahifa sifatida ochilishi mumkin. Sahifaning o’zida tasvirni oldindan ko’rishni joylashtirish kifoya. Kichik rasm juda kichik bo’lmasligi kerak (va yog ‘juda yog’li). 100-150 pikseldan kichik tasvirlar qidiruv tizimlari tomonidan dizayn elementi sifatida qaralishi mumkin va qidiruv natijalariga ruxsat berilmagan.

 

Rasm joylashuvi

Sayt sahifasida ajoyib maqola yozish mumkin, lekin agar maqolada yaxshi rasmlar bo’lsa, qidiruv tizimlari maqolani yuqoriroq baholaydi va qidiruv tizimini optimallashtirish nuqtai nazaridan sahifaning qiymati   faqat matndagi tasvirdan oshadi. Tasvir sahifani yoki sahifaning alohida semantik qismini tavsiflashi mumkin. Rasm qaerda joylashtirilishi, uning sahifadagi qiymati qanday baholanishiga bog’liq. Bu shuni anglatadiki, biz tasvirni matnga yaqinroq joylashtiramiz  yoki rasmni matn bilan o’rab olamiz  , shunda rasmning mohiyati matnning mohiyatini to’ldiradi.

 

CNC rasm fayl nomi

Rasm mazmunini aniqlash va qidiruv uchun tasvirni yanada optimallashtirishning yana bir muhim usuli   – bu rasm faylining nomini tasvir mazmuniga moslashtirish. Masalan, agar rasmda oq mushuk tasvirlangan bo’lsa, unda siz shunday yozishingiz kerak –  belyj -kot.jpg . Shunday qilib, fayl ichida nima borligi aniq bo’ladi. CNC (odam o’qiy oladigan url) formati ham odamni, ham qidiruv robotini pic_7642.jpg- dan ko’ra yaxshiroq  xabardor qiladi . O’z-o’zidan tushunarli ismlar SEO tasviriga juda ijobiy ta’sir ko’rsatadi  .

Manba:perfkirill.ru

Maqola haqidagi fikrlaringizni yozib qoldirishni unutmang !

Fikr bildirish

Email manzilingiz chop etilmaydi. Majburiy bandlar * bilan belgilangan

1 + 7 =