SEO va saytni targ’ib qilish. Top 10 ta xato

1. MAZMUNI DINAMIK yuklaydi

Nega bu yomon

ajax -dan foydalanish – bu ajoyib echim, lekin faqat sayt mazmuni qatnashmagan joyda! Robotlar JavaScript -ni ko’rmaydilar (va Ajax faqat uning ustida ishlaydi). Shuning uchun, ular faqat yalang’och sahifani ko’rishadi.

Yechim

AJAX tarkibini indekslash va keshlash sxemasini o’rnatish kerak: statik HTML rasmlari olinadi, ular sahifalar manzili o’zgartirilganda serverdan qaytariladi. 

MUNDARIJATSIZ GURUHLI SAHIFALAR

Nega bu yomon

Qanday qilib o’lik saytlar tarkibsiz tug’iladi va nima uchun kontent muhim, men allaqachon batafsil aytib o’tganman. Saytlar tanlov uchun taqdim etish uchun emas, balki mijozlar uchun yaratilganligini tushunish kerak. Qobiq qanchalik chiroyli bo’lmasin, veb -saytlar tarkibsiz ishlamaydi – ular SEO trafigini sotmaydi va yig’maydi.

Yechim

Jarayonning barcha ishtirokchilari – xaridor ham, ishlab chiquvchilar ham – kontentni iloji boricha tezroq tayyorlash va o’sish uchun qoldirmaslik kerakligini tushunishlari kerak. Bu yondashuv sizga foydalanuvchilarga qulay saytni tezroq olish imkonini beradi va SEO trafikini yoqimli bonus sifatida olasiz. Shu bilan birga, varaqli matnlarni yozishning hojati yo’q va ularning soni haqida o’ylashning hojati yo’q – algoritmlar ancha oldin o’tgan, endi rasmlar, videolar va boshqalar qo’shilgan kichik matn etarli. Shuningdek, sarlavhalar va ro’yxatlardan foydalanish tavsiya etiladi – bu materialning o’qilishini oshiradi va shu bilan birga sizning sahifangizning xulq -atvor ko’rsatkichlari yaxshilanadi (chiqish tezligi pasayadi, sahifadagi vaqt oqilona chegaraga ko’tariladi va hokazo). .)

3. XAVFSIZLIK BILAN SAYTNING MOBIL VERSİYASINI QILING 

Nega bu yomon

Mobil trafik har kuni o’sib bormoqda. Bundan tashqari, Google va Yandex saytingizning mobil versiyasi bor -yo’qligini aniqlashga qodir – shuning uchun bugungi kunda bu reytingning muhim omillaridan biri, shuning uchun SEO nuqtai nazaridan bu daqiqani o’tkazib yubormaslik kerak.

4. SAYTNI YAPAQ, YANGI DOMENDA YANGI SAYT OCHISH

Nega bu yomon

Sababi aniq emas, lekin bu fikr har bir ikkinchi sayt egasining xayoliga keladi – eski sayt eskirgan, charchagan, keling, yangi domenda zamonaviy sayt yarataylik. Bu “biz yangi bolalar tug’amiz yoki ular yuvilib ketadi” ruhidagi xavfli deliryum. Agar siz eski domeningizni tashlasangiz, siz yo’qotasiz:

  • Mavzu bo’yicha qimmatbaho domen tarixi. Statik reyting omillari, shu jumladan domen yoshi – bu hashamatni inkor etib bo’lmaydi. Agar domen sanktsiyalar ostida bo’lsa ham, uni noldan ko’chirishdan ko’ra, uni qaytarib olish osonroq.
  • Vizitkalar, xatcho’plar, eski elektron pochta xabarlari va Xudo biladi, boshqa joydan to’g’ridan -to’g’ri trafik, ya’ni. eski mijozlarni bezovta qilasiz. Eski mijozlarga bunday munosabatda bo’lmang.

Ko’pincha “tashlab ketilgan” sayt indeksatsiyadan hali yopilmagan, buning natijasida u qidiruvda yangisi bilan raqobatlasha boshlaydi va ko’pincha domenning yoshi tufayli g’olib chiqadi. Yangilanish o’rniga, siz ikkita domenni chalkashtirib yuborasiz. Eskisi o’z pozitsiyalarini yo’qotadi, yangisi uni olmaydi va eski sayt tovar so’rovlari bo’yicha yuqori o’rinni egallaydi.

Yechim

Agar domenni o’zgartirish kerak bo’lsa, o’n marta o’ylab ko’ring. O’zgarish uchun o’zgartirish, albatta, bema’nilikdir. Ammo, deylik, bu muqarrar – sizda rebrending bor va siz domenni o’zgartirmasdan qilolmaysiz. Bunday holda, siz aniq o’tkazishni amalga oshirishingiz kerak:

  • Qayta yo’naltirishlarni sozlash.
  • Yandex -ning asosiy oynasini o’rnating.
  • Google webmaster panelida o’zgartirilgan manzilni ko’rsating.

5. Eskirgan natijalarni kuzatishsiz tuzilmani o’zgartirish

Nega bu yomon

Yana bir muammo – bu tizimning o’ylanmagan o’zgarishi, natijada SEO natijalari yo’qoladi. Bu odatda CMS o’zgarishi bilan birga keladi. Yaxshi niyatli ishlab chiquvchilar, masalan, Bitrix kabi universal echim uchun o’z-o’zidan yozilgan hackni o’zgartirishni taklif qilishadi. Tabiiyki, Bitrix URL manzili eski CMSdan farq qiladi. Ko’chirish natijasida barcha sahifalar joyida ko’rinadi, lekin yangi manzillarda. Agar sayt tubdan yangilangan bo’lsa, sizda odatda yangi manzillarda yangi sahifalar bo’ladi.

20 Robot odatdagi manzilda sahifalarni topa olmaydi va bu so’rov uchun saytni indeksdan chiqaradi. Qachondir u yangi sahifa topadi, lekin qachon va qanday natijaga olib kelishi haligacha savol. Xulosa: boshqa birovning beparvoligi tufayli siz SEO trafigini yo’qotasiz.

Yechim

Strukturani o’zgartirish mumkin va o’zgartirish kerak – Semantik yadro bo’limiga qarang. Ammo buni ehtiyotkorlik bilan bajarish kerak. Siz aniq tushunishingiz kerakki, qayta qurish faqat yangi CMS uchun emas, balki SEO -ga kirishni ko’paytirish uchun amalga oshirilmoqda. Eski sahifalardan yangi sahifalarga o’tishga ishonch hosil qiling.

6. TEST VERSIYASI INDEKSDAN YAPMAYDI

Nega bu yomon

Sinov versiyasi indeksga kiradi va keyin asosiy bilan raqobatlasha boshlaydi. Sinov versiyasidagi tarkib qidiruv tizimi tomonidan asosiy manba sifatida tan olingan (mantiqan, u ilgari u erda nashr etilgan). Asosiy domen takroriy kontent sayti sifatida salbiy reytingga ega bo’ladi. Bu bir necha oy davomidagi tuzatish xatosining klassik namunasidir.

Yechim

Siz disk raskadrovka domenini robots.txt faylidagi indeksatsiyadan yopishingiz kerak. Faqat ikkita qator bo’lishi kerak:

Foydalanuvchi-agent: *
Ruxsat bermang: /

Agar siz asosiy domeningizda yangi saytni disk raskadrovka qilayotgan bo’lsangiz, ishga tushirilgandan so’ng uni indekslash uchun ochganingizga ishonch hosil qiling. “Robotlarni ochishni unutdingizmi” – nima uchun yangi sayt ishlaydi, lekin indekslanmaydi degan savolga birinchi javob.

7. TIPIK BITRIX MUAMMOLARI HAL QILMAYDI

Nega bu yomon

Bitrix Rossiya bozorida etakchi CMSga aylangani tasodif emas. Bu moslashuvchan, tonna andozalar va buning uchun tayyor echimlar mavjud. U 1C bilan yaxshi birlashadi. Biroq, har qanday eski universal mahsulot singari, Bitrix kodi va mantig’ida ko’plab tayoqlar to’plangan. Bu yamalar ishlab chiquvchilar va SEO mutaxassislarining hayotiga aralashadi. Bitrix muammolari texnik mutaxassis nuqtai nazaridan tasvirlangan. Va SEO sanoati Bitrixga minnatdor bo’lishi kerak, uning xatolari yuzdan ortiq odam uchun sun’iy ravishda yaratilgan ish bilan ta’minlangan.

Yechim

Bitrix qutidan tashqarida SEO uchun ham yomon. Bir nechta katta takroriy kontent xatolarini imkon qadar tezroq yo’q qilish kerak:

  • Ehtiyotkorlik bilan SEO modulini o’rnating, shunda siz noyob meta -ma’lumotlarni o’rnatishingiz va shablonni tuzishingiz mumkin. Odatiy bo’lib, bo’limlar ichidagi barcha metadata takrorlanadi.
  • Internet -do’konlarda yana bitta takroriy xatoni yo’q qilish kerak: sahifalash bo’limlari sahifalarida tavsifli matn bloklari sukut bo’yicha takrorlanadi.
  • Server javoblarini sozlang, chunki URL manziliga istalgan parametrni kiritish “200 OK” degan javobni beradi, shuning uchun qidiruv roboti ko’p nusxadagi sahifalarni indekslay oladi.

Bitrix versiyasiga va / yoki siz foydalangan shablonga qarab, siz boshqa SEO xatolarini tuzatishingiz kerak bo’ladi, bu faqat asosiylari.

8. XATOLARNI XUSUSIYa QILISH: BOShQALARNI <H1> – <H6> IJRO MAKSADLARI UCHUN

Nega bu yomon

Afsuski, ishlab chiquvchilar, ba’zida sarlavhani o’z ichiga olmaydigan ramkalar va shunga o’xshash dekorativ elementlar uchun qo’shimcha uslublar yozishga dangasa bo’lishadi. Shu bilan birga, h1-h6 sarlavhalari joylashuvning muhim elementi bo’lib, sahifaning mazmuni haqidagi ma’lumotlarni qidiruv robotiga uzatadi. Agar siz ushbu teglardan matnning asosiy ma’lumotlari bo’lmagan qismlarini ajratib ko’rsatish uchun foydalangan bo’lsangiz, siz sahifaning to’g’ri indekslanish ehtimolini jiddiy ravishda kamaytirdingiz.

Yechim

Yechim: h1-h6 sarlavhalarini faqat sahifalarning mazmun qismida yoki odatiy elementlarning sarlavhalarini belgilashda (sharhlar, sharhlar, tavsiya etilgan mahsulotlar va boshqalar) ishlatish mumkin.

9. XATO: ROLLDAN KEYIN SAYT BIR Necha manzillarda mavjud.

Nega bu yomon

Agar siz bu haqda ataylab o’ylamasangiz, saytni nashr etgandan so’ng, sizga raqobatchi nusxalar to’plami (ko’zgular) keladi. Sayt versiyalari – www va www bo’lmagan holda, http va https protokollari, site.ru va site.nichost.ru orqali – bitta xostingda joylashtirilgan, lekin ular mustaqil ravishda indekslanadi. Agar siz bitta sayt uchun bir nechta domen sotib olgan bo’lsangiz, masalan, ru va .rf, do’zaxning takroriy versiyasini domen zonalari soniga ko’paytiring. Albatta, shu tarzda indekslangan pastki bo’tqa yomon pozitsiyalarga ega bo’ladi.

Yechim

Yechim: sayt faqat bitta manzilda indekslanishi mumkin. Boshqa variantlar – tashrif buyuruvchini asosiy oynaga yo’naltirish. Buning uchun iloji boricha tezroq qayta yo’naltirishlarni o’rnatish kerak.

Manba:perfkirill.ru

Maqola haqidagi fikrlaringizni yozib qoldirishni unutmang !

Fikr bildirish

Email manzilingiz chop etilmaydi. Majburiy bandlar * bilan belgilangan

74 + = 78